keskiviikko 23. lokakuuta 2024

#15faktaa

 

Tässääpä minun faktani instassa olevaan haasteeseen: 

🌕 Luen suomeksi ja vähän englanniksi. Kaikki lukemani kirjat ovat kuunneltuja äänikirjoja.

🌕 Mulla ei ole lemmikkejä, mutta tykkään eläimistä ja luonnosta.

🌕 Tykkään lukea jännityskirjoja ja romanttisia kirjoja. 

🌕 Mun lempi tv-sarjoihin huumorisarjat, kuten Frendit ja monet mainiot vanhat kotimaiset komediasarjat.

🌕 Jos en viihdy kirjan parissa, niin en kovin helposti jätä sitä kesken. Sinnittelen liikaakin...

🌕 Arvostelen jokaisen luetun kirjan blogissani 1-5 tähdellä.

🌕 Blogi on omia muistiinpanojani ja teen tätä omaksi ilokseni. Kivaa, jos joku muukin niistä hyötyy!

🌕 Luen vain äänikirjoja ja kuvakirjat eivät siis ole minun juttuni.

🌕 Tänä vuonna olen kuunnellut jo yli 400 kirjaa

🌕 Haaveilen kovasti kirjamessuista ja niihin olisi niiiin kiva päästä. Olen käynyt tosi pienissä messutapahtumissa lähistöllä. Korona-aikana seurasin jotain messutapahtumia etänä. 

🌕 Suosikkikirjailijoita olisi tosi kiva nähdä livenä. Suomessa käy paljon myös ruotsalaisia kirjalilijoita. Kotimaisista haluaisin tavata mm. Seppo Jokisen, Satu Rämön

🌕 Olen matkustellut jonkin verran ulkomailla, mutta nyt edellisestä reissusta on aikaa. Niitä reissuja on tosi kivaa muistella.

🌕 Sain tänä syksynä 4,5 vuoden opinnot valmiiksi. Nyt pitäisi miettiä, mitä tekisin niillä papereilla. 

🌕 Blogin suosituin kirjoitus on Sofie Sarenbrantin kirjojen kirjotusjärjestys yli 7000 katselijalla.

🌕 Blogin pitämisen aloitin joulukuussa 2019 ja siitä se on sitten laajentunut. Instagramissa seuraan kirjagrameja, mutta itse en ole sinne kirjoittanut. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän rohkeasti kommenttisi, ideasi tai muu viestisi.
Yritän vastata kaikkiin kommentteihin.