sunnuntai 2. elokuuta 2020

Kesälukumaraton 2020 - VALMIS




Minun osaltani tämä maraton sattui vähän huonolle viikonlopulle, mutta katsotaan nyt, mihin päästää varsinkin sunnuntain puolella. Heikkoon lukuintoon voinee kyllä vaikuttaa myös kirjavalintani. Kuuntelussa on Jouko Raivion Yövuoro. Vaikka kirja sijoittuu mielenkiintoiseen sairaalamaailmaan, on se muuten vähän liian tavanomaisen tuntuva dekkari. Vähän niin kuin puuduttavaa kuunneltavaa... Sen jälkeen on kyllä vuorossa sitten mielenkiintoisempi kirja, Robin Cookin pahan valta.

Tähän mennessä siis olen lukenut seuraavasti:
La-ilta klo 21-23
Su aamu klo 9-10
eli nyt yhteensä 3 tuntia äänikirjan kuuntelemista.
 - -
Tähän jäikin tämän kertainen maraton minun osaltani. Oli viikonloppuna niin paljon muuta ohjelmaa, joten näillä nyt mennään. Eli 3 tuntia äänikirjaa Jouko Raivion yövuoro.

Kiitos emännöinnistä!


4 kommenttia:

  1. Tsemppiä!
    Lukumaratonilla on kyllä tärkeää olla vetäviä kirjoja, muuten tökkii... sain omani valmiiksi jo iltapäivällä, vajaat 100 sivua kirjaa mutta 9,5 h äänikirjoja, jei! Oli kyllä kivaa taas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinähän olit todella ahkera!!
      Mulla meinaa kesän harrastukset viedä aikaa kirjoilta...

      Poista
  2. Toivottavasti kuunteluun löytyi lopulta hyviä kirjoja. :) Harmi, että Raivion kirja vaikuttaa tavanomaiselta, olen ollut siitä varovaisen kiinnostunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä varmaan kannattaa sinunkin tuo kirja kokeilla. Voi olla, että jatkan itsekin vielä sarjan parissa.

      Poista

Jätähän rohkeasti kommenttisi, ideasi tai muu viestisi.
Yritän vastata kaikkiin kommentteihin.